Pazartesi, Haziran 05, 2006

Gazoz Kapağı

o gün kötü bi günümüz olmalıydı.. amcaoğlu ve ben elimizde avucumuzda ne varsa kaybetmiştik.. gazoz kapağı toplamamız lazımdı.. Dikmen'de "Dört Mevsim" parkının içinde büyük bi restoran vardı.. amcaoğlu ve ben oranın çöplüğüne gittik.. yaklaşık dört saatte bi çuval (burada çokluk mecazında değil bizzat çuvalla) gazoz kapağı topladık..

Ufacığız, dönüşümlü taşıyoruz çuvalı.. rotasyonlu eşek haller.. mahalleye dönüp paranın parayı çekmesi gibi bütün kapakları ütme hayallerindeyiz..

Yol kenarında müstakil bi evin bahçesinden alamıyoruz gözlerimizi.. biz ufağız ama boyu bizden azcık uzun elma ağaçları.. oyyy oyyy oyyyy ekşi olduklarını ağzımızdan akan suda hissettiğimiz yeşil elmalar.. bahçe duvarının dışında bırakıp çuvalı atladık içeriye.. birer tane cebimize bi tanede elimizde ilk ısırıkları açılmış..

Laayyyyynnnnnnnnn sesinin geldiği yönden -bahçenin sahibinin oğlu olmalı- koşan bi çocuk.. çocuk dediğime bakmayın ikimizi toplasak etmeyiz ondan bi tane..

Hemen duvarın öbür tarafına atladık.. amcaoğlu koşuyor önden.. aldım çuvalı omzuma.. koşuyoruz.. ben en azından koştuğumu sanıyorum.. Tosuncuk aradaki farkı kapatıyor.. kapaklar ağır.. dört saatte topladık çöpün içinden ama..

bırakamıyorum.. ayak sesleri yaklaşıyor.. parmaklarımı gevşetiyorum..

uçuyorum şimdi.. doping testleri negatif..

4 Comments:

Anonymous Adsız said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

6:44 ÖÖ  
Blogger ÇokŞık said...

Yumuşak G demek istiyorum ben sana..

2:11 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Very nice site!
http://www.percocet-10-325.info/white-percocet.html Shopping home and garden patio awnings shade structures 1970 phone is percocet generic percocet side effect garage door opener gate United states michigan club keno numbers

8:18 ÖS  
Anonymous Adsız said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »

10:10 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home